top of page

מסע הלקוח שלך

להתמקד בדברים החשובים באמת

הרבה פעמים נפגשתי עם בעלי עסקים שיש להם מלא רעיונות לקידום העסק, בואי נעשה וידאו, אולי נקים סדנא? מה דעתך על קורס אינטרנטי? חשוב מאוד לכתוב את כל הרעיונות שלנו על דף, אבל בפועל צריך להתמקד בדברים החשובים באמת והוא הלקוח! האם זה יקדם אותו עוד צעד אלינו? האם הסרטון שנעשה אכן ישכנע את הלקוח לקנות את המוצר? לא בטוח

כולם רוצים להיות בפייסבוק

לא-כל-עסק-חייב-להיות-בכל-הפלטפורמות- הדיגיטליות! חבל על הכסף שלכם

בואו נתמקד, נבין יחד היכן קהל היעד שלכם נמצא ולפי זה נחלק את עוגת הפרסום והתקציב 

עשה ואל תעשה

אל תעשו כל מה שיש למתחרים שלכם - שימרו על ייחודיות

לא לשים תמונה כבדה ברקע של האתר - לאף אחד אין מספיק סובלנות לחכות שיעלה האתר

אל תשתמשו בפונטים לא שלכם - אביגיל, אריאל, ופרנק ריהל יושבים במגדלי בסר ובודקים כל אתר

בלי קשר לחוק - עשו טובה ותנגישו את האתר שלכם, זה לא כזה יקר

על 4 דברים דיברה התורה - הדיגיטלית

מי שלא יודע היכן לשווק, איך יצליח? קבלו סקירה מזורזת על כל פלטפורמות הפרסום הדיגיטלי
אתרי אינטרנט | מדריכים מקומיים ואתרי ביקורות | מדיה חברתית | אפליקציות למובייל

בקרוב עולה..

©  Proudly created By Vered Hilel 2018

bottom of page